ورود به پرفایل
  • امروز جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷

 

همایش فروشندگان شرکت پخش فردوس، در روزهای جمعه و شنبه مورخ 21 و 22 دی ماه 1397، مصادف با ایام ولادت حضرت زینب (س)، در جزیره کیش برگزار گردید.

این همایش با حضور جناب آقای دکتر زجاجی مدیریت محترم عامل، جناب آقای حسین کوچک‌منش قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، سرکار خانم دکتر میرمحمدصادقی نائب رییس هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت پخش فردوس، مدیران محترم عامل و نمایندگان شرکت‌های معظم داروسازی حکیم، تهران‌شیمی، ایران‌هورمون، آفاشیمی، تهران‌دارو و همچنین کلیه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت پخش فردوس با هدف همسوسازی استراتژی‌های حوزه بازرگانی و فروش، مراقبت و ارتقای فروش باکیفیت و سطح خدمت‌رسانی به مشتریان برگزار گردید.

روز اول همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز گردید. در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر زجاجی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به مدعوین و همکاران، به بیان مطالبی پیرامون استراتژی‌های فروش و اهداف و سیاست‌های پیش رو در این حوزه پرداختند.

در ادامه جناب آقای کوچک­منش معاون محترم اداری/ مالی به بیان اهداف و سیاست های کلان شرکت در حوزه مالی و جناب آقای دکتر زرین راد معاون محترم بازاریابی/ فروش به بیان اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در حوزه بازاریابی و فروش پرداختند.

همچنین جناب آقای امینیان مدیر محترم فروش به بررسی عملکرد فروش و نتایج کسب شده در این حوزه و سرکار خانم دکتر خاصه معاون محترم بازرگانی شرکت سخنانی در خصوص اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در حوزه بازرگانی ایراد نمودند.

در خاتمه روز اول مراسم از مسئولین بازاریابی/ فروش برتر، فروشندگان برتر در زمینه فروش‌کل، فروش‌خصوص، فروش شرکت‌های سهامدار و کارشناس برتر بازرگانی و فروش تقدیر به عمل آمد.

در روز دوم همایش، میهمانان گرامی، جناب آقای دکتر علیمیان مدیرعامل محترم شرکت داروسازی حکیم، جناب آقای دکتر مهرآمیزی مدیرعامل محترم شرکت داروسازی تهران‌شیمی، جناب آقای دکتر شایقی مدیرعامل محترم شرکت داروسازی ایران‌هورمون و جناب آقای علمافر مدیر محترم فروش شرکت آفاشیمی در خصوص معرفی محصولات دارویی فعلی و جدید خود و روند فروش و ارتقای سطح آن بیاناتی ایراد فرمودند. 

در خاتمه جلسه نیز جناب آقای دکتر زجاجی از زحمات کلیه مدعوین و همکاران مراتب قدردانی و تشکر را به عمل آورده و مراسم با معرفی و تقدیر ویژه از فروشندگان برتر در فروش محصولات شرکت‌های داروسازی حکیم، تهران‌شیمی، ایران‌هورمون، آفاشیمی و تهران دارو به پایان رسید.

گزارش معرفی افراد برتر در زمینه‌های مختلف متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

 

تهیه کننده خبر: ف. قره زاده

نظرات