ورود به پرفایل
  • امروز جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸

 

گردهمایی کارشناسان برنامه‌ریزی و IT شرکت پخش فردوس، در روز پنجشنبه مورخ 18 مهر ماه 1398، در شهر شیراز برگزار گردید.

این گردهمایی با حضور جناب آقای دکتر زجاجی مدیریت محترم عامل، جناب آقای حسین کوچک‌منش معاونت محترم اداری/ مالی، سرکار خانم مهندس اطلس‌باف مدیر محترم IT و جناب آقای مهندس میرسعیدی مدیر محترم مطالعات راهبردی شرکت پخش فردوس و همچنین کلیه کارشناسان ستادی در حوزه مطالعات راهبردی، خدمات سخت‌افزار، خدمات نرم‌افزار و کارشناسان برنامه‌ریزی و IT مراکز عملیاتی با هدف همسوسازی استراتژی‌های حوزه برنامه‌ریزی و IT و ارتقای کارایی و اثربخشی فرایندها برگزار گردید.

روز اول همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز گردید. در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر زجاجی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به مدعوین و همکاران، به بیان مطالبی پیرامون اهمیت فعالیت کارشناسان برنامه‌ریزی و نقش‌ها و مسئولیت‌های این حوزه پرداختند.

در ادامه جناب آقای کوچک­منش معاون محترم اداری/ مالی به بیان اهداف و سیاست های کلان شرکت و نیز نقش IT در فرایندهای شرکت پرداختند.

همچنین سرکار خانم مهندس اطلس‌باف مدیر محترم IT  به ایراد مباحثی در خصوص داشبورد مدیریتی فروش و مالی پرداختند.

در ادامه جناب آقای مهندس میرسعیدی مدیر محترم مطالعات راهبردی در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و لزوم انطباق فرایندهای شرکت با استانداردهای ISO9001 و GDP بیاناتی ایراد فرمودند.

در خاتمه مراسم از کارشناسان برتر برنامه‌ریزی و IT مراکز عملیاتی و کارشناسان ستادی برتر در زمینه‌های IT و  استراتژی تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه جلسه نیز جناب آقای دکتر زجاجی از زحمات کلیه مدعوین و همکاران مراتب قدردانی و تشکر را به عمل آوردند.

 

 

 

تهیه کننده خبر:

نظرات