ورود به پرفایل
  • امروز جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸

 

سمینار حسابداران شرکت پخش فردوس روز پنجشنبه  مورخ 98/09/07  در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور جناب آقای دکتر زجاجی مدیریت محترم عامل شرکت و جناب آقای کوچک­منش معاونت محترم اداری/مالی و جناب آقای ساکی مدیر محترم امور مالی و جناب آقای موسوی مدیر محترم حسابرسی داخلی و جناب آقای میرسعیدی مدیر محترم مطالعات راهبردی و جناب آقای سجادی مدیر محترم مرکز توزیع مشهد و کلیه مسئولین مالی/اداری و حسابداران مراکز توزیع و ستاد برگزار گردید.

جلسه با پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید. در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر مجید زجاجی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین و همکاران، به بیان مطالبی پیرامون موضوعات شرکت  و در خصوص کار تیمی و شفافیت در کار جهت یک مجموعه سالم، پرداختند.

جناب آقای کوچک­منش معاون محترم اداری/ مالی در ابتدا به جناب آقای دباغ که به عنوان مدیر مرکز قزوین انتخاب شده بودند تبریک گفتند و سپس در خصوص وضعیت حسابداری در جامعه که بر اساس استانداردها ارائه می شود و زبان تجارت محسوب می گردد پرداختند و اذعان داشتند که کسب و کار بر مبنای اطلاعات حسابداری باعث می شود که تحکیم بهتری پیدا کنند.

جناب آقای ساکی مدیر محترم امور مالی به حسابداری به عنوان یک سیستم که هم فن و هم علم است پرداختند. همچنین در خصوص هویت حرفه ای داشتن که حاوی اخلاق حرفه ای و نظام ارزشی می باشد مطالبی مطرح گردید و 7 حوزه از اصول بنیادی حسابداری را نیز بیان نمودند.

سپس جناب آقای موسوی مدیر محترم حسابرسی داخلی در خصوص بازنگریهایی در ثبت مشتریان در مراکز نکاتی ارائه نمودند که بازنگری در شخصیت حقیقی و حقوقی مشتریان می باشد بنابراین با بازنگری در ثبت مشتریان مشکلات مربوطه اصلاح گردد.

سرکار خانم محمودی نیز در خصوص سیستم بستن حسابهای مالی و ثبت اسناد به ایراد سخن پرداختند و در خصوص ارسال تنخواه از مراکز مسائلی را بیان نمودند.  

همچنین جناب آقای محمود هوشمند مسئول محترم اداری و مالی مرکز گرگان گزیده ای از پیشنهادات مطرح شده از سوی مسئولین محترم اداری/مالی مراکز را ایراد نمودند.

در پایان نیز از مسئولین اداری/مالی و کارشناسان برتر ستاد و مراکز تقدیر بعمل آمد .

در خاتمه جلسه جناب آقای دکتر زجاجی از زحمات کلیه مدعوین و همکاران مراتب قدردانی و تشکر را بعمل آورد.

 

 

 

 

تهیه کننده خبر: ف. قره زاده

نظرات