ورود به پرفایل
  • امروز جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

همایش فروشندگان شرکت پخش فردوس، در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 10 و 11 بهمن ماه 1398، در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا در شهر مشهد برگزار گردید.

این همایش با حضور جناب آقای دکتر زجاجی مدیریت محترم عامل، جناب آقای حسین کوچک‌منش قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، سرکار خانم دکتر میرمحمدصادقی نائب رییس هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت پخش فردوس، مدیران محترم عامل و نمایندگان شرکت‌های معظم داروسازی حکیم، تهران‌شیمی، ایران‌هورمون، آفاشیمی، واناداروگستر، سیناژن، نوونوردیسک پارس، گل‌دارو، عماددرمان، خوارزمی و همچنین کلیه فروشندگان، کارشناسان و مسئولین فروش شرکت پخش فردوس با هدف همسوسازی استراتژی‌های حوزه بازرگانی و فروش، مراقبت‌های ویژه فروش متناسب با فضای جاری کسب و کار در جامعه و ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان برگزار گردید.

روز اول همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز گردید. در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر زجاجی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به مدعوین و همکاران، به بیان مطالبی پیرامون استراتژی‌های فروش و اهداف و سیاست‌های پیش رو در این حوزه پرداختند. همچنین در ادامه جناب آقای دکتر زرین راد معاون محترم بازاریابی/ فروش به بیان اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در حوزه بازاریابی و فروش پرداختند.

در ادامه روز اول همایش، میهمانان گرامی، جناب آقای دکتر علیمیان مدیرعامل محترم شرکت داروسازی حکیم، جناب آقای علمافر مدیر محترم فروش شرکت آفاشیمی، نماینده محترم شرکت داروسازی تهران‌شیمی، نماینده محترم شرکت داروسازی ایران‌هورمون و همچنین نماینده محترم شرکت واناداروگستر در خصوص معرفی محصولات دارویی فعلی و جدید خود و روند فروش و ارتقای سطح آن بیاناتی ایراد فرمودند. 

در خاتمه روز اول مراسم از مسئولین بازاریابی/ فروش برتر، فروشندگان برتر در زمینه فروش شرکت‌های سهامدار و کارشناسان برتر بازرگانی و فروش تقدیر به عمل آمد.

در روز دوم همایش، در ابتدای جلسه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر زجاجی به بیان مطالبی پیرامون عوامل کلیدی موفقیت در فضای کنونی صنعت پخش پرداختند. همچنین در ادامه سرکار خانم دکتر خاصه معاون محترم بازرگانی به بیان اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در حوزه بازرگانی پرداختند.

همچنین در ادامه، نمایندگان محترم شرکت‌های داروسازی عماددرمان، داروسازی گل‌دارو، داروسازی خوارزمی، داروسازی سیناژن و نوونوردیسک پارس در خصوص معرفی محصولات دارویی فعلی و جدید خود و روند فروش و ارتقای سطح آن بیاناتی ایراد فرمودند. 

در خاتمه جلسه نیز جناب آقای دکتر زجاجی از زحمات کلیه مدعوین و همکاران مراتب قدردانی و تشکر را به عمل آورده و مراسم با معرفی و تقدیر ویژه از فروشندگان برتر در فروش محصولات شرکت‌های مهمان به پایان رسید.

گزارش معرفی افراد برتر در زمینه‌های مختلف متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

تهیه کننده خبر: ف. قره زاده

نظرات